В процесі роботи над даним модулем дізналася, як використовуватиму інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Я навчилася планувати, як використовувати Інтернет при вивченні теми, а також бговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм. Було цікаво розглянути та обговоряти закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; створила списки використаних джерел; разом з колегами розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах; створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни; осмислила те, чого навчилася в цьому Модулі; запланувала, як діти будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий